Don´t Be A Baby

Träningen gick helt okej. Vi tränade själva men fick ändå gjort en hel del. Hoppas verkligen att vädret håller sig jävligt passivt till tisdag! Äh, gärna resten av året oxå!!! 

Ser riktigt mycket fram emot kommande vecka. Imon blire välkomstkäk och troligtvis lots and lots of Små Blå och diverse annan alkohol.

Dessutom ser jag jäklans massor fram emot resten av året (bra svenska där)! Äger ju numera ett djur som jag faktiskt tycker det är lite roligt att rida individuellt på. Är ju inte så jättemycket för individuella tävlingar egentligen. Inte i närheten lika roligt att vara i ett lag. Men med TW kan det nog bli ganska skojs ändå. Hon är inte hälften så hysterisk som Cäs så man hinner ju andas lite, och det är ju ett plus! =)

Idag flyttade Julia och Dippy hit. Jag har aldrig sett så mycket rosa i hela mitt liv!!!!! Men det är gulligt =)

Näe, om man skulle duscha, kolla lite tv å nana..? Är ju en dag imon med. Å jag borde gå upp tidigt å rida innan det börjar snöa, för det ska det kanske göra enligt väderprognosen =/

Är så trött på människor! Tur att det finns små underbaringar så man inte tappar hoppet helt om mänskligheten!!

Kommentarer
amanda

jag är en lilla underbaring haha ! ;)

2010-02-22 / 01:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0