Fabulous

Jag har en hel lördagkväll för mig själv att slå ihjäl. Känns wierd, var ett tag sen sist! Mannen är hos sina föräldrar på kalas. Jag hade GFRK träning så jag följde inte med. Ångrar mig en aning nu.
Anna brottades med en träbänk inatt och fick sy och är svimningsbenägen så hon var inte så leksugen. Carro är på 30-års kalas. Likasåväl! Inte ens brytt mig om att ringa nån mer. Jag vill ju gärna vara lite insnöad... En stund iaf! Leker gärna med Jannika en sväng, kanske bygga en igloo, eller iallafall snölyktor! Men jag tror hon är hos sin man oxå! Så jag får roa mig själv. Ska gå ut och mysa lite med pållarna och gå en promenix med Lego. Så bör jag redigera lite filmer med men det brukar inte bli av. Ska baka dom där nedrans bullarna med som jag tjötar om hela tiden. Det går inte ens nått bra på tv!!! Melodifestivalen är totalt dötråkig å ingen rolig film går det heller.

Det är en bajslördag helt enkelt!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0