We are all the winners?

Eller inte..! Idag blev det Irland. Men vi lyckades iallafall på nått märkligt vänster kämpa oss upp till en andraplats. Jag red som en kratta. Gjorde sånna galet grova missar!
GFRK red inte heller som väntat. Men jag är stolt ändå! Det är ett mysigt gäng brudar jag har! =)
Banan var väldans trevlig ändå måste jag säga! Men det var ingen hit att köra hem efter tävlingen. Var dessutom tvungen att åka via Alleby så Roxanne fick komma hem. Ögonen ville helst trilla ihop!! Tur att jag hade Amanda med mig som tjötade (och inte så lite heller ;p) och inte somnade en endaste gång.
Innan Laholm var vi dessutom å kikade lite på Scandinavium. Gjorde en så himlans pinsam grej å glömde köra undan bilen efter vi lastat av. Usch! Dom gillade nog verkligen inte om mig då parkeringsvakterna!
 
All Små Blå är slut! Det kändes i morse vill jag lova!!! Det var inte så lockande att gå upp å mocka, rida å packa med sig Cässel. Blev lite halvdan mockning, en snabbis ridtur med Amanda och sen mycket hjälp från mamma och Leif.
Jag kompletterade min mockning nu när jag kom hem. Pållarna kollade märkligt på mig, bara Sessan uppskattade min ansträngning. Hon rullade sig två gånger som tack.


Näe nuu ska jag gå och lägg mig å bearbeta sorgen. Det får bli ett slut på denna dagen med...

Kommentarer
Odd News

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-05-13 / 13:59:24
URL: http://odd-news.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0