Dumma mej

Igår innan jag gick och la mig skrev jag upp 20 grejjer jag skulle få gjort idag. Jag gjorde nio. Det var ganska dåligt!!! Men jag skyller på att det tog lång tid med veterinären och med sadelprovaren.

Summan av dagen blev såhär...

Bra saker:
TW gick igenom besiktningen
Cäs och LB fick sina sprutor och uppförde sig väldigt väl
Jag red Prinsessan och det gick mestadels kalas
Fick jagat ifatt det där arbetsgivarintyget som jag jagat i över en månad
Hittade eventuellt en sadel som passar TW
Har sett över min ekonomi
Carro ringde och hon är hemma igen =)


Dåliga saker:
Gick omkull med Prinsessan på blankisen
Måste hitta nya sadlar till både Cäs och LB
Tog fel på tiden till arbetsförmedlingen
Fick inte gjort så himla mycket som jag hade tänkt


Meeen....det är ju ändå fler bra saker än dåliga så då måste det ju vart en bra dag!
Imon äre en ny dag å...då är man på hugget igen..å då jäevlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0