Fucker!

Sluta raka benen och kom hit kvinna!!!
Jag lär ha hunnit supa ner mig själv innan Jannika kommer tillbaka. Jag har även en viss känsla av att hon skulle kunna dissa mig för viktigare behov... =/

Har ridit LB idag. Vi åkte bort till Alleby. Finaste ponnyn var han!!! Samlade sig i galoppen TRE varv på volten!!!! Sjukt att man kan vara glad för så lite!
Var å kollade på vovvarna med. Dom var underbara!! Jag ville verkligen älska Bernad mest för han har så gulligt namn, är tjock å snorsöt...men jag trillade nog dit för Lilla V. Med sylvassa gaddar!! Och crazy daisy mycket energi!!!
Hade träning på GFRK innan. Tjejerna var grymma och jag önskar dem egna ponnyer och två träningstillfällen i veckan från och med imorgon. Går det att lösa tror ni??
Sen gick jag en promenix med Jannika för å möta Anneli när hon kom med bussen. Vi gjorde Rocky Road, drack vin (övade) och spelade kort. Sen följde vi Anneli tillbaka till bussen å jag å Jannika fortsatte med vindrickandet och promenaden. Mer snö och vi hade kunnat sitta bakom LB i en släde med varma plädar och dricka spetsad varm choklad!

Vi har gjort en ny julskinka idag. Den är preciiiiiis klar. Najs majs gött kött äre!! Jag är trött på all annan julmat men julskinka kan jag nog käka fram till midsommar. Då det förhoppningsvis bär av till Tylösand!!! Jag vill, vill vill.

Så nu sitter jag och nynnar på Per Gessle - Joanna says (Iiiinte helt okej!) och väntar på att Jannika ska pallra sig över igen. Ska ta en cider till....för det är väl ändå lördag? (Känns mer som söndag)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0