Hur jävla mycket drack jag igår?

Jag brukar ha rätt bra koll på mitt drickande. Det händer, men det är verkligen inte ofta som jag kryper hem. Men igår drack jag visst en hel flaska vodka. Visst, jag drack verkligen inget utöver det...inte en enda cider... Men vatusan! Jag brukar vara billigare i drift än så :p
Det var riktigt trevligt igår iaf! Kom galet mycket folk. Kan inte minnas senast det var så trångt hos Moa & René, OCH ERIK! (jag glömmer mig gärna där) Blev lite sent bara så när vi väl drog ut var det inte många minuter kvar tills XoY skulle stänga så det blev dåligt med utgång. Sånt som händer...

Kommentarer
Nicolaianne

Great site, keep up the good work

2010-12-22 / 15:28:44
URL: http://nicolaianne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0