Oslappt

Jag hade ju tänkt ha en sån där riktigt go dag idag. Bara sova, äta en bra frukost och eventuellt ta en promenad innan jag ska klippa mig kl. tre. Mhm...eller inte. Mamma ringer ju å väcker mig redan kl nio!!! Likasåväl å gå upp. Har fått tagit hand om Christofers tvättade tvätt som låg överallt. Passade på att fixa iordning i en av garderoberna med. Vika kläderna och lägga på rätt hylla. Män är inge vidare på ordning! (och jag som ändå alltid tyckt att min man är sällsynt pedant) Hoppas han inte blir putt. Jag hade ju i ärlighetens namn inte uppskattat om han gjort ett ryck i min garderob. Man har ju ändå sin egen ordning. Min ordnig är iofs på riktigt! Men det ska nog inte vara så svårt för honom att stöka till igen! =)
Nu ska jag klä på mig och åka och handla. Tänkte göra en ananaspaj men misstänker att det inte finns nån pajform... Ska ta å kolla upp detta genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0