Our time now

Jag går verkligen på nån sorts asbra sparlåga. Jobbade ju igår å inatt å sen när jag kom hem i morse, efter att ha snurrat runt med Anneli, insåg jag att jag bara sovit en timme på två dygn. Ingen hit! Men jag har sovit tre timmar till nu så är pigg som en mört. Troligtvis kommer min kropp stänga av totalt nästa gång jag somnar och inte vilja vakna på ett par dar. Dumt att gå och lägga sig då!

Försökte mig på att rida i det här jäkla vädret. Ett varv i paddocken blev det sen gick vi in. Castor var måttligt road av min onödiga idé. Fick knappt ut honom genom stallet först, sen gjorde vi lite akrobatiska konster när Cäs försökte ha rumpan mot vinden och samtidigt lyda någotsånär. Dessutom blev det jättehöga styltor i hans små tassar så det var likasåväl att ge upp.

Cäs fick en ny sadel igår. Och jag fick lite ekonomisk ångest! Jag skulle satsat på någon annan sport. Bandy kanske. Då hade gårdagen förmodligen innefattat ny tejp till min klubba för några ynka tior istället för massa tusen lappar. Dessutom vill ju Broren och TW oxå ha nya sadlar så dom inte blir avundsjuka! Jag stänger Castor-kontot ett tag nu iaf ;p

Ska softa lite innan det blir till å åka till GFRK på strategigruppsmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0