Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Jag börjar bli sämre än sämst på att uppdatera det här. Ännu mindre lägga upp bilder. Bilder förgyller, det gör det sjukt mycket roligare att läsa nåns blogg.
Helt okejbra måndag. Fått tömkört TW, töltat omkring på Sessan (ja, hon kan fan tölta den jäkeln!), å dressyrat på LB. Även vart i grannstallet å lastat Jackie. Gick ju bra till en början men kusen är envis som en åsna!!! Fortsättning följer imon :p
För imon kommer bli en snorstressig dag (Hur fan kan mitt liv vara stressigt, jag är ju näst intill arbetslös!?!) Ska befinna mig på Scandinavium 7.45 imon och bygga Depeche Mode. Har visst fått ett specialuppdrag enligt bossen och ska fixa iordning loungerna. Sen blire stressigt som fan, måste vara hemma till 15.00 då sadelprovaren kommer och vi ska hitta sadlar till Cäs, LB och TW. Efter det ska jag helst hinna rida LB och Sessan, träffa Anneli en sväng innan hon ska tillbaka till Stockholm. Och sen vara tillbaka på Scandinavium 22.45 för riv. Kuljul!

Jag är så sjukt sugen på Thailand med Pannis i April. Mhm...som att det kommer ske. Början på tävlingssäsongen jue, det vill jag inte missa. Tragiskt att jag har så svårt att bara släppa allt och åka. Ingenting lär förändras på tre veckor!?!
Ser ut som att jag får med mig Carro till Winnerbäck iaf =)

Ser ut som att det blir clear round på söndag med Cässel. Vi ska bara hoppa lågt isf, har ju inte hopptränat på år och dar!!
Och nu är Nisse snart tillbaka igen så vi kan börja träna på riktigt inför Scandinavium! SÅ många SÅ bra som kommer iår!! Men går det inte bra så kommer vi iallafall vara snyggast.. (ett tappert försök att hålla hoppet uppe) Jesus, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0