When Love Takes Over

Igår fick jag, väldigt oväntat, en försenad födelsedagspresent av Pannis. Det var en snornygg bikini!!! Längtar till sommaren så vi kan ligga på stranden hela dagarna!


I fredags var det välkommen hem fest i Carros lya. Vi drack vin, körde Rockband och Fia med Hutt hela kvällen. Blev en del fina tal som hölls oxå :p Sjukt gött å ha er hemma igen tjejer!!!


Var visst så att det fanns ett fjärde alternativ till att min man inte hämtade mig inatt. Jag hade låst ytterdörren och lagt min mobil långt bort åt helvete. Skit oxå!!


Vi är vi hos Moa å René å Erik å har käkat tacos å fikat. Dax å åka hem å sätta på en film. Imon ska mannen jobba å jag ska klippa mig!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0