Baajs

Fett najs vare i helgen. Många trevliga grejjor hände. Började kalasens med att jag fick kalasbra resultat på fystestet. Skulle visst vara det bästa så det måste blitt nått fel!!! Sen åkte vi till High Chaparal. Fick en grym stuga att bo i. Bästa läget. Dock kan det vart för att det var en handikappsstuga. Undra om Younes skvallrade om våra störningar... =/
Det var snorvarmt och vi fick tränat PoleBarrels två gånger var innan vi gick  in å tävlade mot westernlaget. Dem vann...ganska stort... Men vi var glada ändå för att vi överlevde, och så fick vi prispengar. Direktdonerade till Schweizresan. Så vann jag å bästaste TW individuellt oxå. Måste blitt nått fel där oxå! Men vi fick mer stålar iaf! Och en stor fräsig staty! Tråkigt att den inte får plats bland mina andra priser för att den är för stor... =)
Hade uppvisning med. Tror det var lyckat. Han träna en extra gång oxå på granngården.
Vi levde lite onyttigt men annars var allt super! Extra bra blev det när Hanna trillade i bajsån innan vi skulle åka hem.

Är hos mannen nu. Vi har käkat Tacos med masssa Guacamole! Väntar på min fabboritmilkshake med sen kan jag tänka mig å kolla på tv å somna. Upp tidigt imon å jobba lite. Det blir naaajs.

Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0