Daddys Little Girl

Idag har jag vart ett ganska ordentligt barn. Gick upp tidigt och matade djuren. Tog hand om Cassels sår å gick en promenad med honom. Red lite markarbete på TW. Hoppade Broshan. Så har jag tvättat, solat, städat, klippt gräset, handlat och lagat mat. Ska gå ner och ta hand om disken oxå som pricken över iet. Fast pricken över iet måste egentligen vara att jag är hemma spiknykter på en fredag utan att gnälla. Ska gå ut och packa ponnyn inför morgondagen. Måste upp sådär alldeles för tidigt igen för å hämta Hanna å vara i Alingsås klockan 10 å göra fystest. Woho! Jag är inte så taggad. Lär få betydligt sämre värden än sist... =(
Ser sjukt mycket fram emot morgondagen ändå. Vi har fått gött boende och jag behöver verkligen rida all gymkhana jag får möjlighet till på TeBEn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0