Grebbestad

Hemmakväll igår. Alldeles lagom. Fast jag slocknade redan klockan elva med alla almpor ända å vaknade nu. Vart ganska full rulle hela veckan... Minns ju lite dåligt men i onsdags vart de träning. I torsdags var jag ute i Borås å käkade med mannen å kommisarie Säll å sen vidare hem till Bylund för att sedan dra hem med mannen, sova å gå upp tidigt å gå till jobbet. Gillar sommartorsdagarna i Borås! =)

Joo, i torsdags köpte vi ju klänningarna till VMet jue. Måånga timmar har lagts på detta projekt. Men så....tatttaaaa! =D Var lite knivigt att få tag i alla storlekar men inget som inte går med lite vilja och våld!

Tror att jag ska gå ut och rida TW nu så jag kan dra mig mot Grebbestad. Är ju såndäringa Brasiliankt party ikväll! =) Väldigt god mat var det förra året! Tur att Anna å Sanna har åkt upp redan och mjukat upp dom vi ska bo hos så vi kan gå på det här partyt ikväll. Åååh, jag måste ju färsöka skynda mig nu ju! Kan man beställa lite fint väder oxå kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0