It´s alright now

Usch! I morse vaknade jag med en sån jobbig känsla i magen. Lite alltärmeningslöst.känslan. Som om jag precis hade diskuterat om vad som händer efter livet, Varför livet uppstod, Och vad fan som händer sen?
Känns mycket bättre nu men fan segt att vakna så! Likasåväl att det inte blev nått shoppande idag.
Ska ut med djuren i skogen så fort Anna kommer. Pussa lite på Täss så känns allt kalas igen!




Mannen i våra liv som lättar upp tillvaron lite ibland!
(Jag talar för Anna oxå)


Kommentarer
Anna

OOOOM du talar för mig också! Underbara Cäs, han gör min dag! :D

2010-07-06 / 20:26:22
Loova

vacker häst =D

2010-07-17 / 12:00:54
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0