Vem fan betalade för käket igår?

Kalasdålig på att skriva här jue. Ska kanske bli bättre. Iallafall för just nu...=)

Sen vi vaknade i morse (vissa vaknade väldigt nakna, vissa inte) har gårdagen bara blivit luddigare och luddigare. Men vissa saker är konstaterade:
Jag skulle inte tagit dom där sista shottarna. Och Eva skulle absolut inte köpt den där sista RedBull Vodkan!
Vi rånade två 15-åriga turkpojkar på tändare mitt framför ögonen på deras papps. Dom spelade med för att inte bli upptäckta... Det var lite gulligt! :p
Patricias lillebror är gaanska fräsch. Dock alldeles för ung! (och mest älskar inte Patricia att man säger sånt)
Det ringdes vissa inte särskilt genomtänkta samtal igår. (hejhejhejviärbarafjortonår!)
Vi fick mat till sist. Vem som betalade är dock ännu oklart.
Vi (mest jag då) somnade 3 gånger på väg från E20 hem till Eva. 2 av 3 gånger på marken. Och 1 av 3 gånger i Maddes bil, parkerad hemma hos Madde, med mycket av Maddes grejjer i.


"Inbrott ibilen i natt, dom jävlarna tog min jacka och lämna en kasse, polisen har iaf varit här och tagit med kassen"


Dagen blev slapp iallafall. Mest sov vi tills vi trodde att vi mådde bra. Åkte in till stan å köpte mat. Käkade, fikade, åkte till Hannes och hämtade mina grejer som vi glömt i hans bil. Det tog lång tid att komma på vart min stora blåa IKEA-kasse hade gömt sig. Vi träffade även världens gulligaste och vänligaste gräsklippare och såg världens fräschaste gård!
Sen åkte jag hem å gjorde lite nytta medans Eva åkte på loppis och sen la sig för å dö.

Ska gå upp snortidigt imon å hoppa Broshan lite. Och göra TW redo för High Chaparral i helgen.

Känns lite märkligt att folket är i Wales utan mig. Dock får jag gulliga sms ibland så det känns lite bättre! =)

Gonatt, nu är det min tur att dö en stund! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0