Waka waka

Är Borås. Galet regniga Borås. Är det lika regnit när jag kommer hem igen så tar jag nog livet av mig. Eller iallafall struntar i att rida mina hästar och då tar mamma livet av mig. :p
Måste fortfarande skriva om Genéve-resan... Började vid avresan att skriva ner lite roliga grejjor som hände. Det höll i tre dagar. Jag är värdelös på sånthäringa. Kanske om jag återger det i bilder..? Men det var så många gånger jag inte hade kameran med mig ändå så det skulle inte bli rättvist. Man var nog helt enkelt tvungen att vara med. =)
Är tillbaka i verkligheten igen. Å snart e de Summer Pairs å DK Pony Cup... =D Är så sugen på att träna. Men Playstation får ta det lite lugnt ett par dar tror jag nog...

Lego är klippt, han ser ut som jag vet inte vad! Synd på den fina pälsen, men han kanske kan få bli sig själv till vintern igen.

Jannika har börjat fixa i Das Torp så snart blir det inflyttning å BBQ 2010!

Sov till tre idag. Inte blivit så mycket sovit de senaste nätterna... Å igår åkte jag till Moa å René fastän jag borde stannat hemma å fått ordning på allt. Typiskt. Dax å åka hem å ta tjuren vid hornen. Kan ha råkat lova att jag ska kratta paddocken idag. Hur fan tänkte jag där... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0