NEC

Daah! Klockan är alldeles för mycket och jag har bara packat för ponnyn! Dock har jag vart väldans noga och smörjt eller tvättat alla grejjer. Ska gå upp om sådär fem timmar för å lasta hö & vatten, fylla hönät, packa för mig själv och städa iordning lite innan jag ska jobba. Sen blire snabbt hem å tvätta ponnyn, käka och duscha innan vi ska åka. Jag har planen klar iallafall. Hoppas det hjälper mig lite...
Ska bli kul i helgen! Fast mest roligt är det ändå att packa inför! (undra om man verkligen får säga så) Men då har man ju allt framför sig... Dock är det inte så skoj att packa upp igen. Men förhoppningsvis blire lätt värt ändå!



Snälla Gud, låt oss slippa regn och gegga!!!
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0