Sommar

Woho! Varmt som satan äre! =D Jobbat lite i morse å sen har jag å Pannis vart på Smithska å solat. Inge bad här inte för det var snoooorkallt i vattnet! Jag lär (bör) ha bränt mig. Men "röd är oxå en färg", så sant som det är sagt! :p

Nu blire träning i Alingsås på TeeBee. Är sjukt pepp efter helgen! =)

Imon blire jobb för mig å jobbintervju och sjukgymnastik för Pannis. Men kan vi tajma ihop våra liv så tar vi en sväng ner till Ullared oxå. Hade vart fett najs.

Näe, nu ska jag gå ut å mocka lite skit å göra iordning TW.

Kommentarer
Baldercarmen

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-25 / 13:00:06
URL: http://baldercarmen.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0