You Wear Those Shoes And I Will Wear That Dress

Mestadelen av dagen har tillbringats i stan med Eva och Hanna. Vi har kollat efter klänning till VMet, käkat, shoppat diverse onödigt stuff, provat klänningar (minst miljoner), vart mongos, planerat kupp för Jannika på hennes jobb (gick dock inge vidare), käkat lite till, shoppat mer onödigt och sen gav vi upp för dagen. Fortsättning följer nästa vecka!
Vi hittade btw VÄRLDENS snyggaste klänning. Nästan så jag ska köpa den för å hänga i garderoben bara för att. Spara till annan tävling kanske...
Så har jag krattat gräs gräs och mera gräs. Leif gick loss totalt idag. Han tröttnade på grästrimmern och gick loss med traktorn. Ichdiotisk idé!

Imon blire lite jobb och sen ska Cäs till Åby. Förhoppningsvis säger han vad fasen hans problem är så jag hinner till träningen på kvällen! Men jag tvivlar....

Nu har vi bokat Smögen, det finns ingen återvändo. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0