Fucker

Det gick bra hos tandläkaren. Lite vassa kanter och ett snett överbett på TW som fick raspas men annars vart de bra. Sååå snygga tandrader hade dom. Stolt mamma då!!!

Haft alla fyra djuren helt själv i fyra dagar nu. Är jävligt ohållbart!! Och vad gör man när nånting inte funkar? Jo, man löser det! Jag ska göra en insats direkt tror jag.

Nu blir de träning. Jag tänker överleva idag oxå =) Är pepp som attans! April kommer bli gryymt!

Lego är sjukt olydig för tillfället! Det bästa man kan göra är att ropa KORV! Då kommer han iallafall fyra gånger av tio =)

Sålänge man inte ger upp har man inte förlorat!



Har inga bilder från idag så det får bli en halvtaskig bild på Cäx som var fett skeptisk till det Listerine-vattnet sist vi var hos tandläkaren!





Så satt jag för länge vid datorn igen..... =/ Tur att jag gjort klart ponnyn så det bara är att lasta och åka! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0