Jag vill om du vågar

Det här går visst inge vidare. Hatar när det händer..!
Vart en ganska fullspäckad vecka. Fått sova alldeles för lite och är därför ganska tveksam till kvällen. Men ska iallafall försöka pallra mig iväg hem till Clabs där det blir våfflor, film och eventuellt lite spel.

Imon äre EM å VM uttagning! Och klubbtränarmöte, och GFRK-träning, och sen mera möte. OCH utgång med Pannis å co. Därför ska jag försöka lägga mig i hyfsad tid idag (jaaa, jag är gammal som gatan) annars blir jag så satans aggro, eller möjligen jävligt lipig imon efter ett par huttar. Så mer sömn så är jag övertygad om att morgondagen kommer bli awesome! Sålänge Anna ger fan i å hitta en resa då! Svin! ;p

TW fick åka å vaccinera sig idag å tröjorna är beställda så nu finns ingen återvändo. DANMARK NÄSTA HELG!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0