Jävla bitterfitta!

Blir så trött på folk, det finns sånna riktigta idioter! Men det var väl kanske ingen nyhet...


Vart på turmässan med Annapannabanana. Väldans trevligt! Jag mådde dock mycket bättre än vad hon gjorde efter igår. Minuspoäng till mig eftersom enda anledningen var att jag bangade utgång igår. Sjukt baej gjort av mig. Men jag var ungefär lika rolig som julklapparna man fick förra året är idag, så det var helt enkelt likasåväl!
Hittade min bästaste följeslagare under gymnasiet Röda Rosen på mässan. Och även fd grannen sen 14 år tillbaka Snillet Nihleen. Anna gnällde på att jag lovade att höra av mig när jag inte ens trodde på det själv. Men JAG SKAA!!! =p


Igår vart det även uttagning till EM & VM. Blir VM i Genéve för mig å Cäs. Fett najs!


VM i Belgien 2007




VM i England 2009





6 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0