Vår

Vart ute på världens skönaste tur med Anna å Lena. DET ÄR SOL! Snart äre sommar!! Lite is kvar bara sen är saken biff! Blev sjukt sugen på party då jag hörde om Annas fjårtisfylla igår. Man slutar aldrig att göra dom!! Det är helt enkelt bara dagenefter ångesten som ökar, och även baksmällan men man blir inte bättre med tiden!

Jag fick en komplimang innan. Eller...jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det egentligen.... Vi kan kalla det en kommtentar? Kommentaren löd iallafall "Kim, du är så jävla tight" Och ja, men skulle kunna tro att det var min man som sa detta. Men nej, det var Lena! Så jag väljer att kalla det kommentar för jag blir inte helt klok pået. Men hon är iallafall världens skönaste (för det är okej att säga!) och gladaste människa så vi älskar henne ändå! =D

Träningen igår gick förövrigt bajs! Och jag har numera sand över hela min matta efter min vurpa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0