Hoping for the best but expecting the worst

Finaste Täz var på återbesök på Ale i förrgår. Efter fyra timmar var vi tillbaka på noll. Dom hittar alltså ingenting och ville påbörja en ny hältoutredning. Jippey - NOT! Vi åkte hem....
Så idag åkte vi till Stefan Andreasson. Han hittade ett sträckt korsband och även en bristning i bogen. Så det ska bli spännande att se hur Cäs ser ut imon. Han fick mirakelmedel för magen oxå så man kan väl kalla det en helrenovering... Tillbaka dit om 14 dagar. Men är det inte bättre snart så blire Ale igen! Jag vet varken ut eller in med den lilla kraken, om han ändå kunde prata!!

Var i Alingsås och tränade med Eva i morse. Jag kommer dö i helgen! Nu är jag nästan säker.. :p

Har beslutsångest över hur jag ska göra ikväll. Åka till Moa å supa eller bara ligga hemma å dega och invänta mannen som ska mecka med bilen? Kan tänka mig å städa å baka lite... Men å andra sidan så är ett shotrejjs inte heller fel....såattteee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0