Life is, life is, life is good!

Fina TW har gjort det igen. Hon är min vän, fast inte i skräpet!!!
Tävling idag. Har gått helt ok. Eva red jävligt kalas iaf! =) Sen vare träning på GFRK. Alla var superduperduktiga idag! Körde iväg mammsen å Leifsen till Kindholms för en stund sen. Lasses nya bil är nooog inte så tråkig!!!!! Det är inte ofta jag är avundsjuk på folk men vill ha, vill ha, vill ha!!! Så nu har jag å mannen huset för oss själva ikväll. Ska snart laga mat. Blir panerad torsk (hur man nu gör det!?), färskpotatis och bearnaisesås. Ska väl egentligen vara romsås till men det är lixom inte riktigt samma sak! :p blir nog blåbärspaj å vaniljsås till efterrätt med!
TW är duschad, transporten framkörd å grejjorna är packade inför morgondagen oxå.

Känns just nu som om jag är världens mest lyckligt lottade människa. Fast livet hade vart mer perfekt om jag kunde få en sån bil som Lasse har då! Jeass please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0