Tävling

Trevlig kväll igår. Synd bara att jag inte drack mer med tanke på att jag kommer missa Moas party ikväll. Jag borde vetet bättre... Var på Linnéterassen en sväng. Såklart lyckades Carro få kläderna av killen vid bordet brevid. Clabs och Arvid är fortfarande i mina ögon ett väldigt suspekt par... Kallt som satan men väldigt trevligt sällskap. Tog dessutom sista bussen hem för att vara säker på att jag har skjuts x 2 tills ikväll men eftersom det ser ut som om jag inte kommer hinna till partyt ändå så var det ju ganska onödigt!

Nu är det dax för tävling iaf... Efter att jag mockat, ridit Cäs å LB, tvättat TW och packat in alla grejer... Känns som jag har gaaanska bråttom! Rider jag lika dåligt som på träningen i torsdag så stannar jag hemma imon. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0