Ungefär såhär e de

Woho! Party tånajt it is. Inte så ball att jag ska köra TW till VM-träningen imon vid lunch. Men det är NH kurs med Broshan innan dess så jag bör ju nyktrat till =)
Är hos Carro nu. Grillning var planerad men så kom de ju värsta skitvädret. Eller så ska man inte säga för det är sådär gött klibbigt varmt som det inte vart på år å dar. Men det är väl bara gött ett par dar å sen är men väl trött på det med....
Blev ingen träning igår så jag och Carro körde invigning av hennes balkong. Tacos å öl å massa skitsnack. Fedt najs!
Idag fastnade Leif med traktorn på åkern. Undrar om han fick loss den, han hade inte fått det när jag åkte hemifrån...
Hoppade lite på TW å Brosh idag. Duktiga pånnysar har jag iaf! Oftast... =)
Näe, dax å snacka lite närmre med min cider, å kanske även Carro och de snart anländade resterande gästerna..!
Have a vääry najs najt! ;p

Kommentarer
Paulmerethe

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-02 / 12:56:40
URL: http://paulmerethe.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0