Woho

Ikväll äre dags för årets första utomhusträning. Ska bli mycket trevligt!

Har målat lite på stallet idag. Tror nog att vi får en hel sida klar snart. Fast idag är Leifsen i Skåne och köper fönster till hästbussen...som oxå blir klar snart förhoppningsvis. Jag måste verkligen börja med C-körkortet snart !=) Snart, snart, snart, allt är snart!

Igår var Eva här och visade Tindra och tränade lite. Gick kalas för Eva, mycket mindre bra för mig... Min enda önskan är att inte dö nästa helg! Jag hoppas TW håller sig på benen... =D

Cäs ska på återbesök på Ale på måndag. Jag ser inte det minsta fram emot det. Han är ju bättre men jag vill ha honom frisk NU!

Näe, om man skulle ta å åka å lämna smutsiga täcken för tvätt i Mölndal? Eller så fortsätter jag bara kolla på filmen tills det är dax å koppla på transporten och göra iordning TW. Nackdelen med gräs är ju att man måste brodda. Fan att inte Leif är hemma :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0