Alive

Whoopie doopie doo. Så råkade jag somna på jobbet idag, och snarka, och missa bilen jag skulle bygga. Som tur var väckte Anna mig å hjälpte mig bygga. Måste skärpa mig imon! Kan kanske inte ligga hela natten å kolla på OTH ändå.

Efter jobbet blev det en snabbritt på Cäs å sen iväg å träffa min kära syster. Det var alldeles för länge sen sist! Käkade å tjötade hur länge som helst. Mycket trevligt. Åkte å handlade, å sen blev det en sväng till Tobbes pappsis jobb. Lämnade tillbaka en film å kollade när han gjorde superputsen på fälgarna. Jag har mycket att lära vill jag lova!

Nu får det helt enkelt bli mer OTH. Även fast jag missat alla kvällens tv-program. Vet inte riktigt hur jag ska överleva men de går förhoppningsvis att se på nätet. Får bli morgondagens projekt.

Jag drömde så konstigt inatt. Riktigt pinsamt rent ut sagt men jag vaknade så rackarns lycklig. Har suttit i hela dan. Mer sånt tack! =)

Den här veckan har gått så galet fort. Snart ere helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0