En Ny Istid!

Sheet vad det är kallt! Man glömmer varenda år hur satans kall vintern är! Och det här är ju bara början. Det är verkligen överskattat att ha häst på vintern. Men man vill ju inte ställa av dom heller! Ridit både TW å LB å höll verkligen på att frysa arslet av mig! SM-ponnyn fick sig bara en promenix!! =)

SM-GULD, SM-GULD! Jag är fortfarande happelyhappy! Och mätt efter gårdagens segermiddag.... :P

Hade tappat bort mitt passerkort till jobbet i morse. Som tur var hade någon vänlig själ lämnat in det till vakten. Imon börjar vi bygga i 50-takt. Fast vi ska bara bygga 32 bilar så det blir troligen ledigt sista passet. Jag ska genast gå igenom alla gamla spel som ligger i en låda. Har lovat Jonas Den Försvunna Diamanten. Dom är så kräsna på min avdelning. Dugen minsann inte med vilket skitspel som helst.. =/
Försöker lägga över lite nya låtar på min Ipod oxå för säkerhets skull. Men teknikens under spelar mig spratt gång på gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0