Jag är sjåklad sjåklad

Det är jag inte. Jag är sjukt bitter. Nåja...litegrann iallefall. Men inget ont som inte har nått gott med sig. Det är väl så? Snälla!! Imon kan jag iallafall börja svära igen.
Bajs att jag har körförbud på Opeln från och med imon. Har både missat besiktningen, inte bytt till vinterdäck, och så har bakdäcket låst sig tillråga på allt. Så det blir moppen imon. Eller, för att avstyra en säker kall död, så väcker jag morsan så hon får köra mig. Hon kommer inte älska mig tror jag.

Näe, jag som skulle fått fortsatt min julstädning Men så blev det för mycket avslöjanden på Evvah så jag blev så distraherad och glömde mig.
Men imon...imon har jag en ledig kväll å hinner med sådant dära =) Bör dock besöka en bank direkt efter jobbet då min lilla dosa har kalasdött. Svikare! När man behöver den som mest... =S

Imorgon; vänskapen sätts på prov!

Flyinge med Cäsen i helgen. Whoopie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0