Med grädde på!

Jag hann det mesta av det jag skulle ikväll iallafall. Har fått upp min persienn, äntligen efter flera månader. Det var visst inte så svårt... :p

En lagom helg. Födelsedagsmiddag och förfest hos Carro i fredags. Den bästa i stan på att laga mat! Å Patrik gör defenitivt den godaste tårtan i stan. Den enda egenskap en man behöver.. Lyllos Carro! ;)
Så utgång såklart. Lounge, Jazzhuset å Yaki-Da å vissa tog även en sväng till Orgia. Alla minnen är goda minnen!

Älskar att Clara lyckades skicka mitt sms till Carro, om vad vi skulle köpa i present. TYPISKT henne! Blev ett snabbt taktikbyte där.




Den här går på repeat hos mig...



"Åååh...med grädde på...."


Kommentarer
yassi

Hur har du gjort så att menyn "svävar fritt"? Asso att den inte sitter ihop med inläggen.

2010-11-03 / 22:51:34
URL: http://lifebyyassi.blogg.se/
Josefin

Har faktiskt aldrig lyssnat på låten haha :D Men alla säger att den är bra så det kanske är dags nu? :P

2010-11-03 / 23:17:14
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0