Oh So Little Time

Ganska så effektiv dag idag. Tror jag lärt mig min tredje balans på jobbet. Hoppas på att få lära mig ännu en imon. Även skämten byttes mot nya bättre. Fick ett par nya killar till chassie. Sa även hej till sköldpaddorna. Får se vad morgondagen har att erbjuda... Det är iallafall fortfarande ganska så trevligt att gå till jobbet faktiskt. Men det lär väl släppa snart! =)

Fick ridit Brosh (som idag var överlägset världens bästa Brosh!) och TW efter jobbet, innan det var kommitémöte i Landvetter. Tack till Leifs å mamms som hade gjort extra mat till mig så jag slapp ställa mig med det iaf! =P

Saknar min man. Det är alldeles för kallt att sova ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0