Så mycket bättre...om vi e tillsammans

Ny vecka - nya möjligheter! Jag har vart überseriös och vart å handlat mat till veckan som kommer. Även ställt mig vid spisen och gjort matlådor, och packat mackor, yoghurt och juice. Najs majs gött kött!

Emms och Ass tränade lite på djuren idag. Cäs flippade ur totalt. Hoppas han uppför sig bättre nästa gång. Är aldrig nån annan som har tränat en enda gren på honom innan så han var säkert lite konfundersam. Mer tid bara.

Gick en promenix med Jannika å Lego innan å snackade om allt mellan himmel å jord. Eller mest om allt mellan män å kvinnor egentligen.

Nu ska jag sova. Nästa gång jag skriver ett inlägg bör bli med bild. Vadsomhelst bara en jäkla bild e med! Jag har sett min blogg, den är dödstråkig. =/ Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0