Svart, Vitt Och Allt Däremellan

En heldag i Ullared med Pannis å Lena. SuperVolvon tog oss dit i räserfart. Dock var det galen kö när vi anlände 08.05. Fel helg helt enkelt. Ska tänka på det nästa gång... Men nu får det räcka för ett tag. Hittade knappt nånting. Men sen gick vi å shoppade annat. Så blev det skor, en jeansskjorta, ett ägg (det jävla omtalade ägget som Susanna talat så gott om!) och lots of filmer. Mest är jag nöjd med mina julgardiner. Det är ju för tragiskt. Men nu kan det gärna få bli jul så jag kan sätta upp dom. Imon är det ju ändå november, då börjar det väl bli lite ok eller? Affärerna får ju börja pynta i september. Fuskit...
Näe om man skulle ta å ta atg i den där tvätten som ska tvättas, persiennen som ska upp, rummet som ska dammsugas, kläderna som ska strykas, maten som ska lagas, ponnyn som ska ridas, alla nya grejjer som ska lekas med (nej Anna jag syftar inte på ägget!!), promenaden som ska promeneras (det blir väl jogging idag?) och så förhoppningsvis en sväng förbi Carro om det hinns.
Tillbax till jobbet imon. Vi får en ny brud! Eller en brud överhuvudtaget... Könsfördelningen är inte den bästa i dagsläget. Men vi jobbar på´t.


Kommentarer
Anna

Hhaha, du syftade visst på ägget, sjukt lätt-genomskådad ;)Du vågade inte säga det giår, men OJ vad du var rutinerad på det lilla hörnet, haha ;)

2010-11-04 / 07:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0