Månndejj

Fan vilket kasst väder det var idag! Jag var ute å promenixade med allihopa ponnysarna på en gång för att minimera vattenläckor i kläderna. Ute ett ganska bra tag ändå, likasåväl när det faktiskt var uppehåll ett tag. Tog en sväng förbi Jannikas hus. Smög omkring nån skummis. Kan ha vart hennes man, jag såg inte det var så mörkt. Det kan även ha vart nån som var ute på promenad. Eller nån som ville dödas, vad vet jag...

Dom skämtar fortfarande på jobbet om mitt val om pizza i fredags. Imon är det jag som på ett mycket vänligt sätt ber beodrar byte av skämt, det börjar änna bli gammalt och uttjatat nu. Jag vill inte heller höra orden lamm, kött eller lammkött i någon som helst mening!

Shet vad jag drömde mardrömmar inatt. Vaknade klockan fyra å kunde inte sova många sammanhängande minuter efter det.
Näe, dax å göra lite mackor för morgondagen och hoppa i säng! =)

Kommentarer
djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 / 00:09:16
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0