When You Get What You Want But Not What You Need

Det var så himla kul å träna på Cässel i torsdags! Kunde inte sluta le... Blir väl samma lycka ett par träningar framöver. Snart börjar vi ju dessutom träna två gånger i veckan inför SMet. Wiie =)

I fredags ringde dom från Volvo. Jag hade väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet efter det. Fick iallafall sagt upp mig så start på tisdag blir det. Lite bajs att jag inte hamnar på samma avdelning som Mikaela å Fredrica. Men vi får se till att lunchdejta ändå. Avdelning 29222 ska jag vara på. Iiingen aning om vad det innebär. Känns som det är uppe i LA kanske. Jag blir nog lite klokare på tisdag...
Sen var jag ute å käkade med Carro å Claabs. Så kom mannen lagom till natten.

Lördagen blev rätt stressig. Michelle kom och provhoppade Broshan. Gick riktigt kalasbra! Blir nog mer sånt. =) Fick klippt honom oxå, kunde gjort en hel kudde av pälsen. Sen hoppade jag ett par skutt på Cäse, slängde in TW i transporten å begav mig till GFRK.
Fick lagat käk hemma för å fira nya jobbet. Köpte godis för 220 kr å sen blev det bio - I Rymden Finns Inga Känslor.

Nu blir det ut å mocka för djurena, rida LB, kolla reprisen av IDOL-avsnitten från tors å fre å sen troligen till Borås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0