Ja ja ja!!!!

Fick ett sånt däringa kalasbra samtal idag. Sheeet vad jag har väntat på detta! Väldigt hoppfull just nu...

Leifsen å grannen har hållt på med grävaupphelaträdgårdenprojektet idag. Nu är det värre än värst. Idag rök alla björnbärsbuskar å det står en stor grävmaskin i trädgården. Ser inte alls vidare trevligt ut.

Tränade på fina vaben idag. Gick helt okej. Hoppas vi håller oss i skinnet i helgen. Sjukt roligt hade det sett ut om vi kom utan skinn, jag får galet störda bilder i huvudet just nu.

Imon bär det troligtvis av tidigt till Jönköping för å shoppa hästgrejjor. Hade velat fredagsshoppa i stan med men då får jag nog gå upp om 4 timmar om jag ska hinna med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0