Natten

Skriver ett liiitet kvällsinlägg bara för att jag lovat då. Ganska precis kommit hem från träningen med min prinsessponny, som defenitivt inte var nån prinsessa idag utan mest en knäckehäxa! Speciellt i Bank Race!!! Vi borde nog stannat hemma idag för jag var ingen vidare pilot heller. Sheeet vad jag red illa! Man har haft bättre dagar asså...
Annars så ser allt ut att ordna upp sig till det bästa. Livet leker! Kanske tillochmed ska ta och supa mig redlös å göra bort mig lite i helgen för å få lite drama i livet! Snacka om att jag gått å blivit gammal å grå! Igår orkade jag kolla på Idol, å början på Skånefruarna. Seen slocknade jag å missade resterande del plus Kungarna av Tylösand...och även Toystory 3 som mannen fixat...
Tränade på Cässel igår. Det var väldans skojsigt sa han. Blir nog en vända till nästa vecka... =)

Sova nu. Funderar på å gå upp snortidigt å rida innan jobbet...vilket är lika med 05.00. Naaa, tvek på det...men det hade vart bra!!!

Kanske blir en tripp till OHS med Fucker oxå. Det hade vart trevligt!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0