Så Som Du Ser Mig

Hållt igång ganska så bra idag. Tog en morgonpromenix med TW å Lego,, fixat i stallet, åkt med Cäs å ridit i Delsjöterrängen. Han är defenitivt laddad för träning på torsdag! Det blir till å duscha å städa här hemma å sen ere gymkhanamöte inför SMet på GFRK.

Har fortfarande lite ångest för att jag krossade en illusion i lördags. Annars var det en sjukt trevlig kväll! Började hos Carro med lite najsigt käk som hon lagade medans jag, Arvid å HJ kollade på. Fortsatte med spel å fantastiska youtubeklipp genom tiderna å avslutades visst i stan. Jag borde ha gått hem. Nånstans borde varningsklockan ringt. Men den verkar stängas av efter kl tolv. =/ Var iallafall hemma till fyra, stupade i säng och fick verkligen inte sovit tillräcligt innan jag skulle upp å lasta djuret för tävling... Gick bra ändå vill jag påstå. Tragiskt nära vinst vilket gjorde mig aningens bitter. Är ju alltid lite lättare när man är långt ifrån. Eller är det verkligen det!? TW gick fint å Cicci å Dandy var kalaskompanjoner så det var ju rätt kul ändå faktiskt!

Stupade i säng igår kl 9. Var dödens trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0