Vv

Kommer bli en verkligt vettig vecka, det har jag bestämt! Idag gick jag upp tidigt å red Broshan. Han var superpigg, precis som igår. Hoppas han ska lugna ner sig lite snart när han får jobba lite igen. Mockade å fixade klart i stallet, strök all stryktvätt, spelade över vhs-banden på dvd-skivor. Är redan uppe i 10 timmar hästfilmer och har minst hälften av banden kvar. Å då har jag inte räknat med de ca 25 timmarna som å kvar på videokamerabanden...jag har att göra... Men hann även med en springtur innan Biggest Loser började...
Så nu...tillbaka bland banden igen. Är på Individuella Danmark 2005 på Bobby.
Imon blir det mer vettiga grejjor som ska göras... Sortera tegel å annat snortråkigt pyssel! Har som plan å gå upp supertidigt imon å ta morgonfodringarna å utsläpp av pållarna.

Det är skillnad på folk och folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0