Caught In A Trap

Det här har visst inte hunnits med. Ingen aning när jag skrev sist ens.
Igår vart det tävling iaf. Gick helt ok. Var väldigt nöjd med allihopa mina tjejer och båda pållarna. Kunde nog ha ridit bättre men med tanke på omständigheterna så är det inget jag gråter över. Vi vann ju iallefall!! =)

I Lördags vart det middag å förferra hos Anna. Riktigt najs. Anna hade ordnat med hur mycket mat, efterrätt och godis som helst så det borde vart svårt att bli full och odräglig! Men visst ikke! Blev utgång, Lounges, efter mycket om och men och missade spårvagnar. Blev en del drama, å ett återseende av Partillegänget som vi hängde med för mååånga år sen. Kvällen slutade trevligt iallafall. Mindre trevligt på morgonen å fram till lunch. Men det som inte dödar, det härdar...eller!?

Var ute å gick en tvåtimmarspromenix med TW å Cäs innan. Mycket mysigt! Agerade sakletare och hittade en mössa, en rostig brodd och en snäll gammal farbror. Sen fick dom massage. Ponnysarna alltså. En lagom dageneftertävlingdag helt enkelt.

Imon ska LB åka till Åby å mäta sig. För nästa vecka ska min stora pojke ut på sin allra första tävling. Har redan planerat all utrusning med Michelle, vilket visade sig vara halva nöjet. =)

Har besök av mormor, morbror Bosse och B-M. Käkat underbar middag och god efterrätt.

Livet är jävligt komplicerat just nu. Fast egentligen inte. Är jag som gör det till det så får väl skylla mig själv.

Nu ska jag duscha å börja kolla på en film. Sen äre nattnatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0