Ppppokerface

Galet gött väder idag. Det blir bara bättre å bättre! Började dagen med en extrem bakfylla och förflyttade mig mellan sängen och toan varje kvart ända till klockan 12. Sen var det segdeg, ut å sola...å sen fixa med kusarna, för att bege mig till GFRK-träningen. Blev en sväng till Coco oxå å ta en match på dansmattan. Vill oxå ha en sån!!! Igår vart det grillning å pokerkväll hos Abbas. När den 95 % spriten kom fram så gick det utför. Tack Coco som kom å räddade mig ännu en gång inom loppet av en vecka. Ikväll blir de å kolla på Skändlas påskbrasa, käka lite middag å sen förferra hos Clabski. Och så utgång på det. Tror ni hittar mig på Flying å Parkan ikväll men mycket kan hända. Det svänger nått extremt just nu. Jag hoppas att den här kvällen gör mig klokare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0