Alldeles För Tidigt!

Det blev tillsist helg igen! Hade detta vart en vardag hade jag börjat jobba nu. Men nu är det ju inte vardag - det är helg! Ändå sitter jag här. Har precis vart ute å gett Cäse å Marko frullehöet. Ska bara ta å vakna lite sen måste jag gå ut å träna lite gymkhana. Egentligen står det tömkörning på TWs schema men det gick så extremt dåligt igår när jag tränade så jag vågar inte anmäla mig till individuella SM om vi fortsätter så.

Klockan 11 är det dressyrträning på Brosh. Red för Mikael i torsdags å han gick kalas.

Ska försöka hinna städa å tvätta lite mer. Komma ikapp livet. Skulle gjort det redan igår men gymkhanandet drog ut på tiden å sen skulle vi käka kräftor ihop här hemma. Det går ju lixom inte att käka fort! Så nu är jag dödens trött å vågar lite krypa ner i min säng igen ens för å kolla på film. Då kommer jag bara somna...

När jag är klar med djuren blir det shopping å fika med Pannis å Lenus.

Jag önskar Carolina Johansson en helvetisk dag för att hon ledde in mig på Wordfeud. Jag har SÅ svårt att slita mig. Tur att klockan är alldeles för tidigt för att mina motståndare ska göra nästa drag. Men resten av min dag kommer nog bli lite stressig, endast på grund av detta.


Näe, kanske dax å gå ut å göra iordning den lilla räkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0