Tillsammans Är Man Mindre Ensam

Skulle gjort en storshoppingrunda idag men tappade det totalt. Sov till elva så känns som om hela dan är borta. Skulle gått upp på riktigt klockan sju när jag var uppe å fodrade pållarna. Eller klickan tre när jag gick upp för å tömma tvättmaskinen. Drömde en så märklig dröm om Eva, att vi bytte kroppar genom att byta tumnaglar bara för att jag skulle få känna hur det kändes att bli tatuerad. Men jag fick grym ångest när tatueraren skulle göra de sista älgarna (!?) i Evas tatuering på "min" kropp så jag snodde lite stesolid i flytande form av Rufus Humphrey. Mycket märkligt.. Kanske skulle köpt den där drömtydningsboken igår ändå...

Fick ett infall å färgade håret iallafall. Vet inte riktigt hur det blev förrens det är helt torrt men jag tror det blev bra.

Inget militairy fitness pass idag för Daniella hade ont i halsen =( Jag som köpte nya löparbyxor å allt igår. Men får ta ut dom på en runda i skogen sen iallafall.

Broshan gick så awesome på dressyrlektionen igår. Fina fina fina ponny!!

Anmälde mig till Individuella SMet iallafall. Får gå som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0