Förkyld

Gått å blivit förkyld så stannade faktiskt hemma från jobbet idag. Det har aldrig hänt innan, hur sjuk jag än varit, så måste öva på att vara hemma. Dock kommer jag förmodligen inte kunna med å stanna hemma imorgon oxå eftersom jag faktiskt inte är det minsta döende, bara jävligt snorig å kraxig som en kråka. Kanske lite feber med om jag har tur, men det som inte dödar det ärdar! =) Men just nu är det bara att bädda ner sig i sängen igen med min julfrulle.
Det är förövrigt ödets ironi att just denna dag så skulle chefen glömma sin mobil hemma så jag fick prata med både hans son och fru när jag skulle ringa å sjukanmäla mig. Är helt hundra på att gud tycker att jag borde vara på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0