Skakis!

Hälsoundersökningen kunde gått åt helvete. Bland det första tanten sa när jag kom in på undersökningen var att vi skulle ta blodprov. Gaad vad min puls skenade, å jag började svettas! Aaah döden var nära å jag hade nog vägrat. Men som tur var så var jag (när vi hade diskuterat fram å tillbaka en stund!?) tillräckligt ung för att klara mig undan med ett urinprov! Tack gode gud för det!! Kan göra urinprov flera gånger om dagen för resten av mitt liv bara jag slipper blodprov. Sköterskan tyckte jag skulle söka för det - undra varför!?!

Näe nu ska jag invänta Leifson å sen blir det hem å dressyra på prinsen!
Min puls är fortfarande inte vad den borde vara... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0