Softish..? Inte så va..!

Dagen har tillbringats på Ullared. Eftersom de sista julklapparna handlades igår så har jag mest glidit omkring. Blev lite hästgrejjer å andra småprylar till mig själv. Men nu är det full hysteri med mat som skall lagas,  gran som skall in och kläs, sista städnigen som skall göras och julklappar som skall slås in. Men jag tror det blir bra. Är mysigt att ha å pyssla med. Speciellt som mannen är i Trollhättan å firar med sin mamms. Får trösta mig med min nya dvd-box xom jag köpte idag.
Imon blir det till att rida genom byn med folket i stallet, sen fika. Efter det mys med mannen å sen bär det av till kusinerna i Billdal för å fira som vanligt.

Tränade på Cäse igår för första gången på år å dar (kändes det som iallafall!) Han var pigg å glad, lite stel i morse men det hade jag räknat med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0