Var är snön?

Jag trodde det ver utlovat snö idag!! Vad fan hände med den, jag ser verkligen bara regn..! Kräver minst en decimeter till imon bitti när jag vaknar.

Dagen har gått åt till jobb. Hade stora planer på dressyrpass på Cäse när jag kom hem men det var visst kalasorkan ute. Trodde faktiskt alla överdrev men även jag avstod ridningen idag. Föll sig även så att jag fick en ensam kväll idag. Den skall utnyttjas tänkte jag å bestämde mig för å åka å köpa en dvd-box som jag längtat efter ett tag. Inte så lätt visst, jag å Janne åkte över hela jäkla stan innan vi hittade rätt. Blev en sväng till solariet å godisaffären oxå. Så syndades det lite extra med pizza,till idol. Och kvällsmys i stallet med pållarna.
Har även lekt lite med Lego å hans råtta. Han är galen med den... Fast ibland missförstår han när man säger "sök råttan", då springer han tillfågelburen å sätter sig å stirrar på min nymfparakit Harry. Jag vet inte vad det är för fel på våran hund =/

Veckans nyhet är väl att jag får behålla jobbet. Tack gode gud för det! Hälften får dock lämna, däribland min kära granne Janne. =(

Imon ska jag rida på Saigon. Flera år sen sist så jag ser verkligen fram emot det. Blir en lugn tur i skogen bara. Förhoppningsvis med packad picnic å i sällskap med Elsa, Anna och Astrid! =)

På söndag är det uppvisning på Bulycke å sen spa med mannen. Mysmys!
Men nu blir det till å krypa ner i sängen å kolla på alla nya avsnitt.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0