Do . . Me

Ny brud på jobbet idag. Synd om henne för hon kallas fiskbruden. Meeen visar det sig att hon inte är ett kaxigt kickers monster så ska hon nog få ett nytt snart! Mr Abbas har slagit vad om att hon ska vara en sån. Jag tror hon är bra! =)
Btw så är jag å Abbas numera festfixare för Del 2 på Volvo Tuve. Chefen sa nått om att vi "inte spottar i glasen", vad i helskotta det nu betyder!?! Undra om han kan ha menat ordagrannt..? För isåfall är det ju sant. Iallafall så innebär detta att jag troligtvis kan avstyra den här singstarkvällen som mina kära kollegor har drömt ihop. Det är av rent ego...jag är sämst på att sjunga! (och har svårt att tro att vi har några dolda idoler oxå) Istället röstade jag för en danstävling. (men det var verkligen mest för att ta fokus från det jävla sjungandet!) Vi är 5 brudar på våran avdelning från och med nästnästa vecka då Janne behagar dyka upp, så Spice Girls it is!!! Isåfall... Meen, jag ska göra mitt bästa för å avstyra även detta genialiska förslag! Det kommer inte få hända!
Jonas gör sitt allra bästa för å plocka fram RobinsonKim på jobbet. Men hela dagen har jag vart ordentlig. Tattarattaaa, inget kan stoppa mig nu!!!

Fick åka å köpa mat till Cässel efter jobbet så blev lite sen hem. Men trotsade snö å kyla och tömkörde alla tre pånnysarna. Imon blir de hoppträning!!!! =D

Nu....dricka te, måla naglarna å kolla på nån tjejig film. Kim är verkligen inget tjejigt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0